
Malba na západní zdi zobrazuje úryvek z první hodiny Amduatu, královské knihy o podsvětí, pocházející z doby před začátkem Achnatonovy vlády. Zde zdraví dvanáct sedících paviánů sluneční bárku při jejím vjezdu do podsvětí. Ve sluneční lodi se nahoře nachází skarabeus, symbol omlazeného ranního slunce a obnovujícího se života. Nápis vyvedený v jinak neobvyklé červené barvě představuje tajné zašifrování textu.
Na jižní, vstupní stěně, stojí král ve stříbrné paruce mezi dvěma božstvy, bohem mrtvých Anupem (vlevo) a bohyní nebes a podsvětí Hathor (vpravo). Vlevo od Anupa malba původně ještě pokračovala zobrazením bohyně Eset vykonávající gesto nini, za níž seděli tři identicky znázornění bohové podsvětí. Při vyjmutí velkých schrán z pohřební komory ovšem tato část malby musela být bohužel stržena.
Na ochranu mrtvých v sobě všechny čtyři stěny skrývaly malé zazděné výklenky, v nichž se nacházely takzvané magické cihly – malé figurky bohů.
Na východní zdi s průchodem do pokladnice je znázorněn průvod se saněmi, na nichž v rakvi pod bohatě zdobeným baldachýnem spočívá mumie mrtvého krále. Saně táhne dvanáct vysokých hodnostářů faraonovy říše, z nichž tzv. „devět přátel“ kráčí před dvěma holohlavými vezíry v úředním rouchu. Postava zobrazená jako poslední z hodnostářů táhnoucích saně by mohl být slavný generalisimus a pozdější král Haremheb.
Scény z Tutanchamonovy hrobky se zásadně liší od obrazů ve starších královských hrobkách z doby 18. dynastie. Průvod s rakví na saních v královské hrobce je první malbou z nekrálovských zásvětních knih, kterou nalézáme v hrobce faraona.
Průvod s rakví na saních pokračuje prostřednictvím tažného lana přímo k severní stěně. Zde velekněz a nástupce Aj rituálně otevírá jako „syn“ faraonova ústa, aby zesnulý král mohl v zásvětí opět používat své smysly. Nápis dokládá, že Aj je Tutanchamonovým nástupcem a převzal již královskou titulaturu. V další scéně je Tutanchamon zobrazen s holí a bez obvazů zavinujících mumii před bohyní nebes Nut, zaujímá přitom postavení rovnoprávné s bohyní. Nut provádí čistýma rukama gesto nini. V poslední sérii obrazů stojí Tutanchamon ve zlaté masce a v doprovodu vlastní nesmrtelné síly ka před bohem zmrtvýchvstání Usirem.
Postavy na severní zdi jdou na rozdíl od postav na protější zdi jižní namalovány v mírně větších rozměrech, které odpovídají proporčnímu kánonu amarnského umění, zavedenému Achnatonem.